EDITO DU TRIMESTRE Forums Le Forum des Gourmands le séminaire LURS 04 20 février

2 sujets de 1 à 2 (sur un total de 2)
  • Auteur
    haupert
    Admin bbPress

fuyez, sauf si Mauricette a décidé de pouvoir enfiler son maillot de bain cet étéBelle salle voutée mais il fait froid; sournoisement je tourne le robinet du radiateur derrière moi; il demeure de glace: il n’y a donc pas de chauffage,or le thermomètre de ma voiyure sur le parking annonçait un petit 6°Carte maigrichonne: entrecôte ou magret de canard,pavé de saumon…le menu à 19€ annonce entrée du jour et suggestion du chef :pour aujourd’hui c’est rillettes et daube de sanglier!( quand je pense que nous avons dédaigné le « Routier »de Villeneuve….! on se rabat sur la carte:-salade de chèvre chaud: une petite tranche de bauette grillée surmontée d’un dome de fomage (correct)posée sur une poignée de verdure dont le découpage en chiffonnade peine à cacher la fatigue.Quant à l’assaisonnement :on nous apporte l’huilier et le vinaigrier .-Magret de canard au miel: 6 tranches flanquées d’une cuillérée de spaghettis de courgettes,les 2 champignons de paris jouent aux 4 coins: une moitié dans chaque angle de l’assiette, 4 dés de poivrons rouge et jaune crus assurent la note colorée; le tout est tiède Demi- bouteille de Régusse rosé, un seul café 69 € pour deux En sortant je voulais acheter un gâteau à la boulangerie mais elle était fermée . Pour mincir, c’est mieux que weight watchers mais c’est moins bon et beaucoup plus cher

#137763 Reply
    liehenniatty
    Invité

The cleaning company carries out cleansing of rooms of various dimensions as well as setups.

The firm’s experts offer cleansing with the assistance of modern innovations, have unique equipment, as well as also have actually licensed cleaning agents in their toolbox. Along with the above advantages, wines use: favorable rates; cleansing in a short time; premium quality results; greater than 100 favorable testimonials. Cleansing workplaces will assist maintain your work environment in order for the most effective work. Any type of business is incredibly essential ambience in the group. Cleansing solutions that can be gotten cheaply now can aid to prepare it as well as give a comfortable room for labor.

If required, we leave cleaning up the cooking area 2-3 hrs after positioning the order. You get cleansing as soon as possible.

We supply professional maid services for private customers. Utilizing European tools and also licensed tools, we achieve optimal outcomes as well as offer cleaning in a short time.

We offer price cuts for those that utilize the solution for the first time, in addition to beneficial terms of cooperation for normal consumers.

Our friendly team supplies you to get familiarized with beneficial regards to participation for company customers. We sensibly approach our activities, tidy using expert cleaning products and customized equipment. Our workers are trained, have clinical publications as well as are familiar with the subtleties of eliminating complicated as well as hard-to-remove dirt from surfaces.

We supply top notch cleansing for huge ventures and also little firms of numerous instructions, with a discount of approximately 25%.

2 sujets de 1 à 2 (sur un total de 2)
Répondre à : le séminaire LURS 04 20 février
Vos informations: